duminică, 28 decembrie 2014

Micdeprânz

La prima oră, s-a potrivit de minune o cafea. Mai precis, o cană de cafea. După o zi cu un prânz, care a depăşit titlul de consistent, udat cu ceva rachiu şi vin roşu, a urmat o seară garnisită cu un desert fructat, înmuiat într-o licoare canadiană. Aşadar, zorile m-au găsit în faţa unei căni cu cafea aburindă. După ce mi-am aruncat ochii prin presă şi m-am dezmorţit oleacă, stomăcelul a început să-mi cânte, nu tocmai suav. Arunc ochii pe ceas, şi fug la bucătărie. Nefiind o oră matinală, am potrivit de minune un cârnat tradiţional, tăiat pe jumătate de-a lungul şi apoi porţionat în bucăţele mici de-o înghiţitură, şi lăsat la sfârâit în tigaie. Mintenaş am tăiat juma' de ardei şi patru roşii cherry aromate. Tăvălite în tigaie, potrivite cu un praf de piper, ceva sare de mare şi oregano, apoi totul răsturnat într-o farfurie tapisată cu caş bucovinean şi piper multicolor, am zăpăcit un traznit micdeprânz . Sau brunch, sau cum vrei să-i spui.
Baftă şi distracţie!
PS
A mai urmat o cană cu cafea aromată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu