luni, 1 decembrie 2014

La mulţi ani, ROMÂNIA!

Nu am trăit vemurile de început al secolului XX. Nu am trăit vremurile în care se reuneau ROMÂNII. Nu am trăit MAREA UNIRE. Nu am trăit perioada în care marile puteri duşmane ne-au ciuntit ţara. Am trăit în perioada cenuşie a comunismului, în care aveam voie să recunoaştem ROMÂNIA şi ROMÂNII din fruntariile impuse cu forţa. Am trăit zilele din Decembrie 1989, cu mintea naivă a unui adolescent, când SPERANŢA zburda în suflet, în minte, în aer, în simţirile tuturor. Am trăit PODUL DE FLORI, când credeam că se poate, nu mai trece mult timp şi vom fi laolaltă mai mulţi din neamul nostru, chiar dacă nu toţi. Am trăit cu amărăciune prin anii terni ai hapsânilor de putere efemeră şi neinteresaţi de puterea neamului, neinteresaţi de obida ROMÂNILOR ţintuiţi după fruntarii. Acum trăiesc vremea în care SPERANŢA RENAŞTE, în care se întrezăreşte o nouă MARE UNIRE.
La multi ani, ROMÂNIA! Trăieşte liberă şi independentă!
Sănătate şi fericire!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu