joi, 18 decembrie 2014

Să ai pensie mare!

"Ce mă fac? Dacă acum îmi cereţi atât, când voi fi mare? Sper să aveţi pensii mari!" Zise cu o sprânceană ridicată şi cu un zâmbet până la urechi, dar, mărinimos, întinzându-mi o sută de lei. Foarte tare, el se gândeşte doar la puşculiţa proprietate proprie şi personală (cum ar enunţa un miliţian de soi), de parcă noi ne gândim doar la discoteci! Habar n-am dacă am cugetat la ceva de genul ăsta când eram de vârsta lui, un ţânc fără gând de tuleie. Ştiu doar că nu visez la pensie, cel puţin declarativ, nu mă aştept să ajung să fărămiţez o pensie lună de lună, vreo "enspe" ani. Dar dacă mă gândesc bine, cred că trec de declarativ. Poţi combina "trăieşte clipa" cu "pensie mare"? Pe bune de nu-mi dă cu virgulă, un non sens beton. În capul meu se potriveşte doar dacă pici pe cele şase norocoase, altfel ciuciu clipă efervescentă şi pensie liniştită în vremurile colosale care le trăim.
Hai baftă şi pune de'o parte!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu