miercuri, 17 decembrie 2014

Înapoi e mai repede

Fiecare ne gândim la timpul ce a trecut, la timpul ce-l petrecem şi la timpul ce va sosi. Adevărat, dar ca deunăzi, niciodată aşa de profund. Că trece timpul, remarcăm toţi: în oglindă, pe haine, când urcăm scări, când ne salută copiii vecinilor, atunci când vrem să trecem strada aiurea şi mai ales când privim vreo poză. Pozele sunt poze, poze între poze, unele mai serioase, altele mai haioase, unele mai tulburate altele mai limpezi, unele mai încărcate altele mai...Pe draq, toate au o încărcătură. Priveşti o poză, călătoreşti de îndată în timp. Parcă era ieri, auzi de îndată sunetele din jurul tău din acele momente, parca şi miroşi parfumul cuiva sau mireasma naturii. Te uitai înainte, oho, mai este mult şi bine. Priveşti acum înapoi, când naiba a trecut? Important, zic eu, este să ne păstrăm sufletul tânăr, să ne maturizăm râzând şi să îmbătrânim frumos şi lucid. Şi mai este un lucru, să nu uităm să ne distrăm, să ne facem zilele frumoase indiferent de vreme şi vremuri. Un amic spunea că nu vrea poze, pozele sunt pentru senili. Eu sunt senil, uit de timpul trecut şi vreau să-mi bucur sufletul şi mintea chiorându-mă la imagini alb-negru sau colorate în care să ghicesc starea fiecăruia, să-mi redescopăr trăiri, fapte şi gânduri. Vreau să mă distrez pe seama modei ce a trecut, pe frizurile care cereau îndemânare şi insistenţă, să mă hlizesc de mutra unuia mai şugubăţ. Să râd de inapoi!
"Ce tineri şi frumosi eram, mai ales eu, şi ce bătrâni şi urâţi suntem acum, mai ales tu!"
https://www.youtube.com/watch?v=6bp-KwCDWQg

Baftă, sănătate şi fericire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu