sâmbătă, 17 ianuarie 2015

Aspectuos, dar chix.

Să greşeşti frumos. Sună a nonses, ori e greşit, ori frumos, adică bine făcut. Păi se poate, eu am reuşit să fac ceva aiurea în tramvai, dar  să-mi placă. Cum arată. Chestia a început într-un mare magazin, fiind la cumpărături şi cu maţe ghiorţăind, am luat din raft orice mi-a gâdilat simţurile prin prezentare şi prin ambalajul viu colorat. Alegerea nu cred că a fost proastă, ci doar execuţia. Am ales un amestec chinezesc care l-am combinat cu surimi în ulei cu verdeţuri, şi asta pentru a-mi ostoi dorul de Andaluzia, de universul culinar pestriţ şi aromat. Mi-e dor de Wok! Acasă, în viteză, le-am tras într-o tigaie şi le-am stropit cu lămâie din belşug nu fără a întrepătrunde firicele de piper.
  Legume sunt? Sunt cu duiumul. Ceva marin găsim? Avem! Culoare este? Este din belşug. Beţişoare, să ne fandosim? Iată! Nebunie, nu altceva. Nebunie, şi pe bune, că ceva n-am pus, sau n-am făcut, sau am făcut în plus, aşa că a ieşit o chestie de mi-a venit un gând netrebnic. Să mă las de bucatarie. Să nu o mai bag în seama deloc. Doar atunci când vreau să fac cafea. Punct! E ca în vorba aia, mulţi văd dar puţini cunosc. Asta n-am cunoscut-o, n-am ştiut să o potrivesc la gust, aşa că revin la tradiţional iar azi o să pun mâna pe ceva legume neaoşe, cotlet sau ceafă de porc.
Baftă şi răbdare, nu renunţa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu