sâmbătă, 6 februarie 2016

Plec la mă-ta!

   Pun pariu, pe ce vrei, că ai auzit de bancul ăla cu câștigul la loto. Care din ele? Păi ăla în care un tip intră val vârtej pe ușă și-și întreabă nevasta dacă-și ține promisiunea că în momentul când vor câștiga la loto, împart câștigul iar ea își face bagajul și o taie, cu bagaj cu tot, la mă-sa. Ea confirmă pe urmă află că-i vorba de un câștig derizoriu. Așa-i că-l știai?
   Ei bine, după o sesiune de dat la glezne prin magazine, trec pe lângă o loterie și conform metehnei, pun un bilet, variantă simplă și sus și jos, că de, dacă este să fie noroc, păi să am bulan nu glumă. Din neant vine întrebarea, așa în șagă, când vom câștiga la loterie, și tot din neant, percutează răspunsul: dacă câștigăm, plec la mă-ta! Zic eu, cu gândul colorat de portocali, Soare, pil-pil, caracatițe la grătar, Sierra, valuri înspumate, Mr. Wok, tinto pe terasă, înghețată pe paseo, tricouri în vant (că plete ciu-ciu), crăciun pe plajă, mojito la Charles și... 
   Tu unde-ți bucuri ochii dacă-ți pleznește norocul în buzunar?
Baftă!








2 comentarii: