luni, 16 februarie 2015

Vară în plină iarnă

Mă plezneşte câteodată, dar rău de tot. Mă plezneşte un dor de vară, de şlapi, de budigăi scurţi, de mare şi palmieri, de vânt în plete (cine are), de roşii care să te pleznească-n gură când muşti din ele ca din mere. Mi-e dor de o terasă, de sporovaială la umbră savurând o pipă, mi-e dor de-un vin roşu povestit pe prispă în prag de seară târzie. Mă plezneşte un dor de tolăneala-n iarbă şi de alergat măsline şi brânză-n gură. Mi-e dor de tarabele pline cu legume pârguite. Mi-e dor de vară! Mi-e dor de-o brânză tăiată bucăţele, o brânză de oaie însoţită de castraveţi şi roşii, mi-e dor să pun lângă toate astea o măslină şi un morcov subţirel, mi-e dor de ceapă. Mie dor de mărar şi pătrunjel. Mi-e dor de vară!
Baftă şi visare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu