luni, 9 martie 2015

Comentatori stupizi

Frăţie mă las de privit la marile meciuri din campionatul intern. Nu doar din cauza jucătorilor, dar să-i asculţi pe comentatori, ce lingăi, ce pupincurişti, ce slugărnicie faţă de patronat. Băi tată, o juca ceferul de pe Gruia ceva fotbal, nu ştiu, să spună un fotbalist adevărat, dar să spui că este excepţională, ca s-a mobilizat exemplar, că merită să fie şi campioană, ca... M-am uitat după Ronaldo, nu era tată pe teren. Îl caut pe Roben, nu-i. O fi Eusebio, Rijkard sau Platini? Nici ăştia! Ce draq spumegă ăştia că nu mai ştiu ce draq au trăncănit comentatorii, am plecat cu mintea hai-hui şi am pălăvrăgit prin casă de orice, numai de fotbal nu. Mai era un zăpăcit care comenta prin '80 meciurile miliţienilor, cu o viteză astronomică, mai abitir de cum se prăvale un râu de munte, iar când vedeai imagini de la meci, minune, lâncezeală pe teren. Frăţie, să se lase de meserie, sau să-şi schimbe repertoriul că s-a dus draq comunismul. Am dorit de aseara să bag în butoane, dar mă ardea în ceafă din cauza cretinilor limbuţi lemnoşi. Cum se zice, l-am împuşcat degeaba? Sau nu? Cum te faci comentator? M-aş cam băga.
Hai baftă!
PS
Hai PETROLUL!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu