marți, 10 martie 2015

Şi repede, şi cu paste

Şi atunci când zici că nu ai cu ce, tot rezolvi cu un pic de minte creaţă. Păi creaţă, că netedă avea Bulă. Ete minte creaţă, mi-am zis aseară-n barbă, am fript iute patru felii de cotlet haiducesc, pe care le-am şi şuviţat. Într-o crăticioară am pus la îngemănat o ceapă galbenă, un ardei roşu şi unul verde, un morcov, vreo şase roşioare cherry, sare şi piper, peste care am pus fâşiile de cotlet. Atât. După ce am fiert nişte paste de la mama lor, fettuccine dell'emilia, le-am pus peste legume, şi am mângâiat tot amestecul cu vreo trei sau patru linguri de ulei din măsline. Precis, nu ştiu cât ulei am pus, a făcut sticla de câteva ori gâl-gâl, şi gata. A, stai aşa, că am pus şi juma' de borcan de sos Napoletana, tot ceva cu legume şi mirodenii de la ţară, iar la sfârşit am înmiresmat cu busuioc. Simplu, rapid, colorat, cald şi gustos.
Baftă şi încreţeşte-ţi creieraşul!    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu