vineri, 31 ianuarie 2014

Așteptarea, bat-o vina

N-am stare de loc. Cafeaua intră alert, năvălește pe gâtlej dar efectul este aproape nul. Mai vreau cafea, dar oare este bine? De obicei, dimineața, prima cafea mă limpezește, aduce liniște și putere pentru a privi profund ceea ce trebuie să fac în acea zi. Azi aduce surplus de adrenalină. Cineva, cred că aghiuță, îmi șoptește întruna că voi pleca în concediu. Îmi șoptește repetitiv, ca să mă scoată din țâțâni. Dar știu că vine vacanța și voi vizita ce ne poftește inima, asta știu, știu foarte bine de multe săptămâni, dar de ce trebuie să am zvârcoliri în stomac? Sper să am timp și de povestire, să prind câteva momente și să vă depăn din cele văzute. Mai am de finalizat și ceva butonări înainte de vacanță. În astfel de situații intru în viteză în șpan și rezolv rapid capitol după capitol. Dar azi nu este un azi normal. Dar știu ce voi face, înfulec ceva pentru a prinde energie la maxim, o omletă sau un sandwich, apoi mă arunc din poziția sirenă în poziția japoneză și mă scot din priză la prânz. Pentru recreere am să-mi gândesc bagajul. Ca să nu pierd timp vă salut din patru zări - patru butoane.
Baftă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu