luni, 1 iunie 2015

Să auzi liniştea

Defineşte relaxarea, aşa cum o vezi, cum o simţi, cum... cum te reprezintă? Să stai ca o momâie? Să-ţi prăjeşti curu la Domnul Soare? Să-ţi scufunzi buzele în spuma berii reci ca gheaţa? Eu... închid ochii şi încep să zbor, pe sub falnici Munţi şi peste creste, peste lanuri de orz şi floarea soarelui. Apoi, când timpul zice că-i preţ de zăbavă, cobor la pas. Pas după pas, mă pierd în pădure. Îmi pierd paşii prin pădure deasă, scurtcicuitată de poieniţe de un verde crud, învelite cu flori în culori nebune, poieniţe străjuite de ferigi gigantice acoperitoare de orchestră, unde inorogi albaştri sunt călăriţi de nimfe, şi fluturi galbeni păzitori de licurici, îţi ameţesc privirea. Îmi ciripeşte-n urechi Yngwie în duel cu Gary, şi stau tolănit pe spate şi-n ochi azurul mi se strecoară, şi-mi şopteşte-n susur lipede... respiră, visează, bucură-ţi mintea de copil. Păstreaz-o veşnic crudă, nu te ofili sub apăsarea zilei.
Baftă, te pa şi te invit la visare!



https://www.youtube.com/watch?v=I691SvyQT0c

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu