vineri, 6 iunie 2014

Cât ești iubit în hypermarket?

Ești sigur de promoția aleasă? Tocmai ai luat țeapă! Poate nu mereu, dar...
Ziua începuse super truper, dimineața pe răcoare, când soarele abia începea să se înalțe la orizont, m-am întins pentru prima oara. Am tras strașnic de mâini și de picioare, am întins toate ciolanele cu un zâmbet tâmp pe față, cred, dat de următorul gând: am patru zile de haihui prin cap și lume. Și al doilea gând: cafea aburindă și aromată, d'aia cu elefantul pe pachet ;) . Știam că vom pleca în Munții Vrancei, la băbuța noastră, așa că am dat o tură pe la piață la precupeți, pentru legume proaspete și la magazinul mare și fălos, al cărui fan eram. Eram, pentru că am o ciudă pe ăștia care ne cred tâmpiți, că e de ajuns să avem banii înseriați în portofel și gata, vânzarea este făcută. Și cred că suntem destul de creduli, drept dovadă că se vinde, merge treaba, mai șontâc câte o dată dar bine în genere, că băieții ăștia gali și ăia germani, tot deschid prăvălie după prăvălie. Așadar privesc încântat la raftul cu condimente, când deodată, Cătă mă chiamă cu un râs (mă rog, un rictus zgomotos) de greață și nervi. "Ia uite la nemernicii ăștia!"

Începând de azi, verific toate promoțiile agățate și trâmbițate la raft sau aiurea în media, și vă anunț pe toți de nimcnicia lor!
Nu cred că mai este cazul să cuvântez cine este producătorul (Nestle)  și în ce vestită rețea franceză (Carrefour) se găsește promoția.
Abia aștept sa-mi declare interdicția în prăvălie, să vezi distracție apoi!
Baftă și cumpărături alese & atente!

Un comentariu:

  1. Faina initiativa! Intr-adevar nemernicii de retail-eri au aceasta practica, si din pacate le merge de cele mai multe ori, si nici nu sunt sanctionati.

    RăspundețiȘtergere