duminică, 5 martie 2023

Gust primar

   Să nu mă întrebi cum mi-a venit, când mi-a intrat în cap, dar pâine prăjită aș mânca cu orice. Cu supă sau ciorbă, cu legume sau cu pește, cu sarmale sau pastramă, cu ouă ochi sau omletă, cu guacamole sau salată boeuf, cu brânză sau pâine! Da, da, aș fi în stare să fac sandwich de pâine cu secară prăjită și pâine cu semințe prăjită, uite așa, felie peste felie și poate dor unt între ele. Dar combinația supremă, visul fiecărei dimineți, speranța unei zile bune, răsăritul gusturilor, este pâine cu semințe prăjită, pe care sa întind untul moale scos de cu seară din frigider și să pun capac cu o felie zdravănă de brânză de oaie sau capră, peste care să scutur solnița de ierburi aromate și lângă sa am câteva felii de roșii cu ceva piper și busuioc.                                                                                                                                               Nivelul superior, urcarea în ceruri, oxitocină cu serotonină, este să mai am și două ouă ochi în care să mai tremure ușor gălbenușul!

   Baftă, dimineți aromate!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu