marți, 10 decembrie 2013

Salut cititorule

Salut cititorule.
Multe gânduri au perindat prin mintea zănatică (așa ... hai-hui), dar, un anume gând revenea periodic. Scrie, pune pe hârtie... vezi și auzi o grămadă de minuni în partea această de lume - România și împrejurimi.
Am considerat că nu sunt făcut pentru așa ceva, până într-o zi. O zi, când prin mintea mea zburau tot felul de informații despre job... știți cum e în vânzări (și dacă nu știți, pe deoparte vă fericesc - nu aveți stres, pe de altă parte - săriți cu capul înainte - e nebunesc de frumos)... moment când o colegă mă cinstește (îmi dăruiește) o carte total diferită de ceea ce am citit vreodată, zicând: "Liviule, fă-ți un blog. Vezi multe, etc. " A spus-o într-un anumit fel - doar e "centură neagra" în comunicare - încât m-a determinat să purced la drum (nu fără să arunc înainte o privire în cartea cu pricina).
Cititorule, dacă ai ajuns la acest rând, al 10-lea dealtfel- înseamnă că te plictiseai tare rău.
Am să încerc să vă povestesc tot ce văd de soi în lumea noastră, și dacă nu vă place - vă rog, în dreapta sus aveți un pătrățel roșu.
Uf, am terminat pentru prima seară.
Ne vedem,  povestim și citim, pe curând.
Bafta!

Un comentariu: