marți, 12 august 2014

răsfăţ pe căldură... o salată

Azi am fost răsfăţat.
Cafea dis-de-dimineaţă, plimbare la plajă asortată cu o îngheţată rece, rece, rece, soare şi un prânz pe sufletul meu.
În timp ce-mi admiram realizările din plimbare, adică frecam menta cu ochii în monitor răsfoind pozele, iubita mea a pregătit o surpriză culinară: o salată rece, aromată, energizantă şi colorată.
Aşa că m-am trezit cu un bol pântecos, îndesat cu roşii savuroase, castravete băţos, salată verde cu nervuri cocrante, ardei gras roşu şi parfumat, măsline şi ulei de măsline de la mama lor, piper pişcăcios, fărâmiţe de caşcaval, morcov colorat ţipător, ceapă dulce fără lacrimi enervante şi una bucată de ton proaspăt şi mărunţit (pescuit dintr-o conservă), totul vânturat şi amestecat pe îndelete.
Şi mi-a şoptit o păsărică, că pe după-amiază o să mai trândăvesc încă o dată la plajă.
O mai urma o salată?
Baftă şi papa răcoros!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu