miercuri, 26 martie 2014

Microbiști și Microbiste, într-un suflet: HAI PETROLUL!

De ce nu și microbiste?
Încep să dau din butoane înainte de plecarea spre stadion, în același timp stau cu un ochi și o ureche pe TV. O declarație a antrenorului echipei din orașul în care urlă patrupedele maidaneze, îmi atrage atenția. O declarație plină de fair-play, pentru cititorii de A de treflă - FAIRPLAY s. n. Acceptare loială a regulilor (într-un joc, într-un sport, în afaceri), în care declara cu respect "îmi doresc ca fiecare echipă să aibă susținători ca la Ploiești". Eu îmi doresc mai mult. Să pot vedea în tribune mai mulți copii și mai multe fete/femei iar Petrolul să joace meciuri fenomenale si la Pitești sau Oradea, Arad sau Craiova, în Regie sau Giulești. După renovarea stadionului, am trăit pe pielea mea emulația creată și am simțit în aer bucuria cetățenilor care se adună cu mic cu mare și vin la stadion, curg pe străzi, se adună la cap de bloc sau la scara  blocului și pleacă cântând și fluturând steaguri sau trâmbițând spre stadion. Mai mult, există de ceva vreme și https://www.facebook.com/LupisoriiGalbeni , o inițiativă de toată lauda. Astfel se creează, pe zi ce trece, o relație din ce în ce mai strânsă cu lumea fotbalului, implicit cu lumea sportului. Poate mai multi oameni încep să se încânte de atmosferă și încep să facă plimbări pe la "Stere" sau în Vest la "Sporturilor" sau în alte parcuri sau să practice sporturi la îndemână. O miuță, un badminton sau un tenis cu piciorul, un ping pong (numai sunt mesele vestite din cartiere), o aruncare la un coș sau pentru ambițioși o alergare simplă sau pe role. Când faci mișcare ești sănătos, când ești sănătos zâmbești mai mult, când zâmbești creezi armonie cu cel/i de lângă tine. Vă aștept la stadion, hai să ne bucuram împreună, să-i susținem pe băieți și apoi în weekend să ne vedem în parc.
Baftă și zâmbete!
poate mai socotim inca una

Un comentariu: