miercuri, 30 iulie 2014

Fresh, light and cool!

Foamea îți dă târcoale, mai ales după o veșnicie de chiorât în calculator. Mațele urlă, vezi culorile aiurea și mergi din toc în toc de ușa. Ce faci? Eu dau iama în frigider, apoi în cămară, mătur cu privirea toate ingredientele care le pot amesteca în ceva (rapid) și apoi în burdihan. Acum (de fapt aseară) am luat una bucată mușchiuleț fript (sau tras la tigaie, cum se spune mai nou) l-am franjurat bine, bine de tot, am ciopârțit două roșii dolofane, ardei gras verde și unul roșu (baban nu glumă), un morcov "tăiat" cu curățitorul (a ieșit așa de fin, o minunăție), brânză telemea (cubulețe mici, mici, dar multe), o ceapă roșie, doi castraveți (cică cornișon), doi căței de usturoi (erau măricei, așa că i-am tăiat fâșii minuscule, să se piardă în amestecătură, să nu fie prea pregnant gustul), un ardei iute, așa de iute pe cât de verde era (ba, da iute rău, de-l mâncai gol arătai ca după vizionarea filmului Vandana), măsline și ulei de măsline ultra-mega-super virgin (se laudă ăștia că e stors din măsline înainte să fie măslinul lăstar), un praf de piper multi color, oregano și mix de ierburi aromate italiene. Ce a ieșit? O salată proaspătă (fresh), ușoară (light) și rece (cool).
Baftă și împrospătare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu