joi, 24 iulie 2014

paste de magazin cu sos "manufacturat"

Alaltăieri am ajuns acasă înfometat mai rău ca un câine din deșert. N-am stat mult pe gânduri, deoarece nu doream răcituri, și am scos o pungă cu ravioli din congelator, am fugit la cămară și la bufet, și am scos toate mirodeniile care-mi treceau prin fața ochilor. Mda, dar numai paste, apa și mirodenii? Nu-i pe gustul meu.
Așa că am luat la tocat câțiva căței de usturoi, o ceapă roșie și cu o felie de unt, le-am zăpăcit pe toate într-o tigaie.
Vă dau un sfat, dacă nu ați mai executat un sos până acum (tu amatorule nu doamna profesionistă), te rog nu uita de capac. Ce capac? Capac pentru cratiță/tigaie/oală, chestia aia rotundă cu un mâneraș deasupra, că altfel îți dai de lucru, nu glumă. Vei șterge și aragazul, cum unii de ici sau colo, nu eu, Doamne ferește! Pe draq, l-am făcut lună!
E, se vede? Bine, bine, aceste medicamente (usturoiul și ceapa) le-am  înecat în roșii pasate și sos sweet chili în care am scuturat tot busuiocul disponibil. Am lăsat la foc iute cam un minut, după care am tolănit în acest amestec și un ardei capia roșu, roșu ca sângele. Am mai lăsat o tură de vreo două minute, după care am spălat toate pastele cu acest sos gros și aromat.
Ce să mai... bălesc și acum după ele.
Baftă și poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu