duminică, 27 iulie 2014

Cât ești iubit în hypermarket? Partea a-II-a

Promoțiile din marile rețele, promoții pregătite împreună cu marii producători, sunt din ciclu "vă vrem proști".
Dacă nu crezi, privește atent în jurul tău când mergi la cumpărături. Câți cumpără fără să verifice prețul, fără să cumpănească un moment măcar, dacă promoția este reală. Chiar și eu, poate și tu, am întins mâna după nu știu ce produs cu preț bombă/super/ fain/nemaipomenit sau cum vrei să-i mai spui. Oare discountul este fair, este aplicat întocmai? Diferența preț vs ambalaj este corelată corect? "Pun o săgeată orientată în jos, ha ha ha, fraierul sare cu banii din portofel." sau "Bag una bucată preț mare și tăiat, iar imediat trag un preț mai mic și cu xx,99" marfă coane, marfă de prima mână, primă calitate la cel mai bengos preț potrivit pentru devla ta chiaunită și hapsână. Primele doua, nu le comentez, sunt adevărate, marfă bună, de calitate. Dar cu restul, ce facem? Mai jos vă prezint o nouă elucubrație, o nouă emanație bezmetică a timpurilor noastre, când trăim în mare viteză și nu mai odihnim mințile deloc.
Poza unu - avem una bucată volum 2,96 litri și una bucată preț 31,98
Poza doi - avem una bucată volum 3,65 și una bucată preț 43,45
Ghicitoare: preț bucălat pe raft aruncat, ghici vrăjeală de rahat ce-i!?

Baftă și ochii în patru!

PS 
Cine produce? Cine vinde?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu