luni, 7 noiembrie 2016

EU, cetăţeanul ROMÂN!

   Eu, cetăţeanul ROMÂN, nu am elicopter, girofar sau secretară. EU, cetăţeanul ROMÂN, plătesc taxe şi impozite, plătesc vignetă, accize aberante şi taxe de pod. EU, cetăţeanul ROMÂN, doresc să mă relaxez, o zi sau două,  tocmai ca să fiu productiv la muncă, să am bani pentru toate taxele inventate de către nişte incapabili care nu pot gândi un plan de dezvoltare a ţării! Şi, dacă nu sunt, prea,  pretenţios, aş dori să munceşti,  TU, politician habarnist, vreo 10 ore pe zi,  minim 5 zile pe săptămână. Şi, îmi doresc să respir aer curat, în orice colţ de ROMÂNIE, să circul fluent pe şoselele patriei, să mă simt în siguranţă în orice cartier, din orice oraş. Şi, vreau să te plimbi, TU politician beymetic, ca noi toţi, cu autobuzul, cu trenul şi cu maşina fără şofer. Şi, vreau să îţi aminteşti de mine, de cetăţeanul ROMÂN, si după alegeri, şi când culegi şpagă. Ce zici,  facem o viaţă mai plină de speranţă? Faci ceva cu cap, până la cap? Poza este pentru a te încărca de energie, mâine este Luni,  ne vedem la muncă. 
   Hai, baftă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu