joi, 21 ianuarie 2016

Cum fu? Bun fu!

   Da băi, bun, al dracu' de bun. Am zăpăcit o salată, nebunie curată. Ideea este de împrumut, am dat un copy paste și am mai adăugat ceva floricele, am pirogravat niscaiva culori și arome, în plus, am luat câteva frunze de salată, brânză telemea de oaie, castravete, roșii cherry, nuci și miere de salcâm, două lingurițe.
   Să nu uit, am pus și un praf de piper, un amestec de semințe (floarea soarelui, pin, in și alte in) și o lingură de ulei virgin din măsline. Dacă mai făceam și o lipie (na, focaccia de vrei) puteam să savurez un prânz (nocturn) demențial. Dacă vrei să vezi originalul și alte nebunii, la preț corect, proaspete, gustoase și colorate, poți să dai din glezne până la http://www.bistrodorobanti.ro/  , de vrei să-ți pui burta la cale fără să stai în fum, ai la dispoziție mese și scaune confortabile într-o ambianță pitorească, de ești doritor să savurezi și o cafea, treci în sala de alături, stai tacticos la masă de lemn, pe scaun de lemn, și la căldurică. Supă crema, legume fel de fel, salate colorate, fripturici și grătărele, tocănițe, clătite și... și desert revigorant. Demențial! Cred că-ți cam dorești să faci rotocoale de fum, la o cafea beton, neagră, după o masă gustoasă, la căldurică, când afară sunt vreo 15 grade. Pe minus!
Baftă și poftă mare!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu