sâmbătă, 2 ianuarie 2016

Cu pasiune

   Ce faci în fiecare zi? Adică, cu ce te ocupi? Dai la șaibă, bagi la butoane, desenezi, lipești, tragi de volan, construiești? Sunt curios câți oameni simt ceea ce fac. Am avut ocazia să văd ceva lume, în o mie de zări neaoșe sau venetice, am văzut oameni care o lălăiau indiferent despre ce era vorba, dar am văzut oameni frumoși, care-și iubesc lucrul de zi cu zi, oameni cu pasiune care cred ceea ce fac. Pasiune în simțire, pasiune în fibră, pasiune în privire, pasiune în respirație. Pasiune în fiecare moleculă, cam așa trebuie să fim. Mă gândesc.
   Nu cunosc spaniola, bine, nu mor de foame sau de sete iar la engleza știu să trec strada, dar când întâlnesc oameni pasionați și pasionali, înțeleg, așa cred, fiecare tremur al omușorului, fiecare respirație și inspirație, fiecare plutire a vorbelor și fiecare fluturare de păr în vânt.
   Am întâlnit oameni care transmit trăirea vorbei, gândul ochilor ce au privit natura, hârtia și creionul ce au așternut litere-n cuvinte, cuvinte-n propoziții, propoziții în trăiri. Oameni care te fac să vibrezi odată cu ei, oameni care-ți leagă gândul și privirea.
   Baftă, respiră!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu