miercuri, 15 aprilie 2020

Ce (te) faci în izolare!?

   În această perioadă de izolare, iaca sunt aproape cinci săptămâni, am auzit de tot felul de activități pe care le face fiecare, ba chestii mai vechi, precum cititul unei cărți, ba sport pe metru pătrat, că deh acum nu mai poți spune că nu ai timp!
  Un prieten îmi spunea că s-a apucat de studiat nu știu ce chestie legată de hidraulică! El fiind un foarte bun electrician și electronist! Bravo lui! Altcineva testează tot felul de rețete, alții devorează seriale pe diferite platforme sau fac curat în casă de nu știu câte ori pe săptămână - ăsta-i tot sport!
   Cine are noroc de curte, începe să fie un peisagist de frunte al țării, sau cum s-ar spune un "master chef" al  grădinii! Eh, aici am avut și eu ceva încercări dar nu am prins halatul, poate mă duc dincolo, peste dealuri, că este gratis! Unde peste dealuri? La Voila!
   Cel mai tare exercițiu, activitate, întreprindere, acțiune din această perioadă, este să te transformi în super-mamă sau super-tată! Cum și de ce?
   Păi... În timpuri normale contemprane, dimineața, ori duci piciul/picii la creșă/grădiniță/școală ori vine dădaca/bona/babysitter sau norocoșii au parte de bunică/bunic/mătușă și în unele situații, vecina de la parter care știe de toate pentru toți, este camera 4K a strărzii sau a blocului. După-amiaza sau seara, atunci când eroic te întorci acasă, rupt în gură, cu ficații trozniți sau fizicul sub nivelul mării, trebuie să te mai joci una-două-trei ore cu piciul/picii și dacă ești femeie sau cunoscător al sertarelor din bucătarie, mai trebuie să gatești să mai întinzi rufe sau mai știu eu ce călcat de haine. Eu, consider întinsul rufelor și călcatul hainelor, pauza pentru minte, decuplarea magică de la nebunia zilei, spălarea creierului, îmbătarea sinapselor, marea evadare!
   Dar, revenind, vorba unei vecine care a spus: e vremea ca unii părinți să fie părinți! 
Baftă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu