luni, 21 aprilie 2014

plimbare de weekend cu Paste

Fiecare sărbătoare e așteptată cu o curiozitate...agitată. Ce vom face în respectivele zile și unde mergem? Nu prea stau de planificări, nicidecum de buchisiri ale programului. Știu că-mi voi revedea familia, aproape toată ca deh... lumea e mare și trebuie văzută. Dar vine ea vacanța și o să-i văd pe toți. Știu că mă întâlnesc la o sfadă cu prietenii și de-i vreme bună încingem și un grătar. Acum nu ne-a lăsat nea Ilie. Ce m-a zgândărit în acest weekend-paște? Dimineața de azi cu Soare, mult Soare, atât de mult Soare că era peste tot. În toate ungherele casei, râdea în geam și bucura în suflet. Aha, deci norii plumburii sunt izgoniți. Atunci merge o plimbare. Zis și făcut, ne-am înarmat cu role pentru năzdrăvan și un bidonaș de apă, și am purces la o plimbare plăcută și utilă. Utilă, deoarece trebuia să recuperam mașinăria lăsată la odihnă la Nașu, că deh...udătura-i bună, dar fără covrig. Și începem așa pâș pâș spre centru orașului într-o baie de Soare. Plăcerea maximă a fost liniștea din centru. Ce mașini, ce lume agitată, ce claxoane sau forfota pe trotoare. Nimic. Dar știți ce nimic, un nimic mare de tot. Nimic, nimic. Ioc. Parcă eram într-un oraș lovit de cine știe ce apocalipsă sau mai știu eu ce evacuare forțată? Era evacuare, dar una de fericire, dată de vremea frumoasă și lumea a dat iama prin pădurile din apropiere. Așa am constat că avem un oraș plăcut ochiului, cel puțin în zona centrală, că pietonalul a mai crescut, nu mult dar important că se mărește. Am constatat că tot ce-i părculeț este bine îngrijit, flori proaspete și tufe tunse, iar statuile sunt curate. Ar mai fi câte ceva de făcut pe ici pe colo, dar... O reuși vreun edil să rezolve nebunia cotidiană din zona centrală?
Baftă și relaxare când doriți și unde doriți!




 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu