sâmbătă, 31 august 2019

Cultural - RRC

   Petrec foarte multe ore la volan. Nu zilnic, dar cand o fac, o fac in stil cur plat si amortire de balamale cu chef de tacere si aruncare de televizor la ghena.
   Am tocit scala pe toate posturile nationae, am frecat discuri la vremea lor de le-am dat super polish la laser si am crapat cateva stickuri, toate astea in ideea de a-mi petrece timpul mai usor. Pe drum. In tara si afara. La munte, deal si campie. Oriunde.
   Dimineata imi place sa ascult cartofiorii si realizatorii dar nu au semnal in toata tara, arunc urechea in fm pentru ce-i de-o varsta cu mine dar si la cuvintele de 10 euro, ce sa mai, peste tot! Dar tot degeaba, era ceva ce nu se potrivea. Prea mult nimic, prea multe reclame, prea multa galagie.
   Nu ma consider un cult, vreun simandicos, nu am crescut cu vioara sub perna sau filozofia in buzunar, dar cred ca fiecare in felul lui trebuie sa-si gaseasca modul de relaxare de la care poate sa si mai invete ceva, sa-i zburde neuronul.
   Tocind scala, am dat de Cultural, Radio Romania Cultural, si fiind intr-o stare de relaxare am avut rabdare sa-i urmaresc pret de vreo sapte ore. Daca aveam autostrada, era doar pret de cam patru ore.
   De la jazz la hard rock, de la simfonica la muzica de film, de la ceva la altceva, de la stiri la interviuri cu oameni care au facut. Ai ceva mereu pentru urechi. Si vorba lui Alifantis, daca am memorat corect "ascultati RRC si nu o sa va para rau"!
   Bafta, drumuri relaxante!



Un comentariu: