sâmbătă, 29 august 2015

Traiască ardeiul!

Dimineață. Destul de dimineață, atât de dimineață dar nici chiar așa, dar ceva dimineață încât mă gândeam că voi ajunge târziu la birou. Drace, e Sâmbătă! Stop joc și schimb de obiceiuri. Mai întâi mi-am inundat gâtul cu o cană de cafea. Fără ghimbir sau scorțișoară, doar cafea. Și apă. După ce ochii au început să se sincronizeze cu urechile, mâinile și picioarele, am purces la ostoit alarma din mațe. Două ouă smotocite vârtos într-un castron, cu mărar din belșug și ceva piper înfrățit cu oregano. În tigaie am răvășit ceva mușchi țigănesc, jumătate de ceapă galbenă și două felii de unt. Să nu uit, am aruncat și ceva semințe de chimen. Și ardei. Ardei mic, verde, lucios și al dracu de obraznic. Obraznic până la lacrimi. O chestie care nu o fac la omletă, nu o așez tip plic sau nu o rulez în stil clătită. Nu! Mie îmi surâde din farfurie doar în poziția grămadă organizată pentru halit în spirit viteză-hapsân. Dacă nu ai folosit până acum ardei iute într-o omletă, pe bune, ai ce să regreți. Nu pune mult, un varf, un sfert, hai o treime dacă ești cu suflet curajos. Vrei o dimineață sprintenă, aromată, parfumată și colorată? Bagă-ți imaginația în priză și sigur te vei desfăta cu chestii de neuitat.
Baftă și aromă în viață!

PS
Am uitat de cașcaval, l-am ras la sfarșit, ca să fie doar o țâră înmuiat în căldura omletei iar peste legume, am dat un praf de busuioc.
 Hai bafta!
https://www.youtube.com/watch?v=gSG_a_wJwkY

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu