miercuri, 3 iunie 2020

Părerolog pandemic

      Istoria titlului este foarte scurtă: lumea a intrat în vrie, ce-i drept, și din ceva motive serioase, altele cam dubioase, asta fiind părerea mea, cum s-ar spune într-un kich de banc - părerea mea personală!
   Lumea a intrat în vrie, și nu știe cum să reacționeaze. Nu toti. Părerea mea.
   Lumea s-a blocat în safe mode. Nu toti. Părerea mea.
   Lumea... E disperată. Nu toti! Părerea mea.
   Cu ocazia acestei situații, cam gri de altfel, am avut ocazia să aud o grămadă de păreri. Ba că-i groasă și ne ducem dracului de râpă și ne vom da cu bâta-n cap, ba că-i pură imaginație și este o diversiune a mahărilor din ordinul X sau că-i vrerea lui Y, ba că-i pe bune dar exagerat, ba că-i... 
   Nu cred că-i o problemă multitudinea multilateral dezvoltată (mamă ce amintiri) a ideilor și gândurilor emanate de fiecare dintre noi, ci forarea prea adâncă și rămânerea în ele mult timp, poate deveni păgubos. Băi, ce parere!
   Zic așa, că ăsta-i momentul să ne vedem la o cafea, să facem o miuță, să ieșim la o prăjitură, să sunăm pe cineva cu care nu am vorbit de un deceniu, să mergem pe dealuri, să ne urcăm în pomi, să râdem la două noaptea la o partidă de rummy, să ne vopsim pe față, să jucăm țurca, să râdem cu casiera, să facem orice ne aduce zâmbet pe buze cu oricare om care are nevoie de un zâmbet! Părerea mea de părerolog!
   Baftă, spune-ți părerea la un taifas!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu