luni, 4 martie 2019

Casa House

   Ca să-ți fie casa, casă... ai mai auzit urarea. Păi, dacă este să-ți fie, să-ți fie peste tot, să te simti ca acasă, oriunde ai fi. Bine, și asta este cu dus-întors, dacă te duci în deplasare și vrei să te simți ca acasă, eu spre exemplu, mă duc la careva și îi spun: unde-i bucătăria, ce ai de spălat, Liviu washing machine mă cheamă, hai la treabă! Normal că omu' sare cu mintea cam într-o parte, de ce draq vrei la mine în bucătărie? Păi, na-i zis să mă simt ca acasă!? Și tot așa, putem bate câmpii, dealurile sau munții, până la adânci bătrâneți.
   Chestia cu Casa House, este că mi-a placut foarte mult locul ăsta de cumetrie, de petrecere, de zbenguială cu cei dragi, loc unde te poți aduna și vreo 40-50 de nebuni la un loc, fără să te calci pe bătături. Și de ești fumăcios și vrei să combini tutnul cu niscaiva arome montane, ai unde să stai la fereală de vânt și ger. Pui și mata doua lemne și transpiri până la chiloți. Dacă ai chef de dat din glezne, și trebuie să ai, că altfel nu mergi până acolo doar să te blegești pe scaun, îl întrebi pe Laurențiu de ceva poteci pe care să-ți rupi plămânii. Zău, îți dă un traseu de 30 de minute de o să juri că mâine te duci la olimpiadă.
   Nu-i bai până la urmă, că-ți faci loc în burdihan de calorii proaspete, alea mici de-ți micșorează țoalele în șifonier. Pe bune!
   Că tot vorbim de mâncare, doar prima dată am întrebat ce vom mânca acolo, apoi nu m-a mai interesat, știu că-i bun și mă ghiftuiesc, chiar de ar fi pulpă de pui cu piure, nu știu cu ce naiba o vrajește (pulpa de pui) pe foc, că are gust de struț fezandat cu kiwi și portocale, stropită cu porto. Asta nu-i tot, să te vorbești de ceva ștrudel, o să mănânci de n-a văzut toată Viena cu suburbii cu tot. Eu n-am mai prins supliment nici măcar cojile de marginea tăvii. Oricum, nu mă crezi, dar după ce mergi acolo și-ți pleznește praporul, mai vorbim.
   Când vrei să te bagi cu cornu' în pernă, recomand camera patrusprezece, cred că aia era, oricum, îi spui că vrei camera cu chituci pe perete și pe șifonier, este la etajul doi. Apropo, cabina de duș este garaj, aveți loc amândoi, toți trei. Sau patru, mă rog, câți vreți voi.
    Ți-am zis de plimbare, de fumat, de mâncare și dormit, ce-ți mai trebuie? Loc de parcare? Ai, slavă Domnului, faci și drift! Dar dacă vrei să ajungi negreșit, încearcă pe nea Gugu' cu "house of river moeciu de sus" și întreabă de Laurentiu. Pam-pam!
   Baftă și sejur trăznet!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu