miercuri, 30 ianuarie 2019

Zacusca și psihopatu'

   Urmează sărbătorile. Vremea nu este prietenoasă, în sensul că este rece, lucru care nu deranjează, dar nu este zăpadă. Chestie care nu mai surprinde de vreo douăzeci de ani. Or fi de vină buruienile din piața Victoriei? Lua-le-ar să le ia încornoratul! Hai să-ți spun mai departe, că de fapt multe gânduri ne vin pe budă sau când stăm aiurea, cu limba'n gură la volan.
   Ei bine, așa cum conduceam, așa și ascultam radioul, și așa și gândeam. Linear. A început povestea "ce mănânci la birou după ce rămâi peste program"? La morning glory cu sudorii, cocorii și cartofiorii, a răsunat în difuzoare povestea unui suspect: a mâncat juma' de borcan de zacuscă! Adică jumătate din cantitate de zacuscă din borcanul plin, să nu se înțeleagă că a păpat omu' cioburi!     Reacția celor din studio, în special a meșterului mânuitor de cuvinte și cuțit, a fost de stupefacție, adică tipu' este psihopat de a lăsat juma' de cantitate neatinsă! Exclamare dupa exclamare! Am jurat că afirmația este adevărată, și am suportat cu greu restul audiției, pâna am ajuns la birou. Am avut, recunosc, și tentația de a schimba postu' dar am rezistat eroic! Cu salivă cu tot! Cu poftă cu tot!
   Toată ziua, și dacă aș fi avut ocazia să mă înfrupt din caracatiță sau scoici și tot nu m-aș fi putut opri din lingerea unui borcan de zacuscă! M-a durut capu', vedeam vinete pe monitor, mi s-au umflat țâțele și mi-au explodat biluțele spațiale, am îndurat cele mai grele ore până am ajuns acasă. Mi-a fost foame după ce am luat prânzul, am salivat în timp ce beam apa, am...
    Am ajuns acasă și nu am vrut să mă transform într-un psihopat! Am terminat un borcan mai repede ca sprintul lui Usain! Am, am...
    Baftă și poftă mare!
PS
dacă ai poftă de o zacuscă faină de termini toată pâinea din cartier, iaca, în poză vei vedea unde o găsești.
PSS
gândurile le am de anu' trecut, dar de frică că nu am zacuscă, nu m-am apucat de povestit 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu