luni, 30 octombrie 2017

Carte fantastică

   Puştiul dorea o carte, nu una anume, nu una dictată de către "Doamna Profesor" ci una care să-l atragă, să-l facă să nu o mai lase din mână. Timpul a zburat, şi văd "pe viu" cum s-ar spune, schimbul de generaţie, schimbarea mentalităţii, cum se modifică percepţia, modul de gândire... Absolut tot.
   Mă rog, nu doresc să judec sau să punctez schimbările survenite în oameni, în societate, oriunde în jurul nostru sau cu noi, dar o mică întâmplare mi-a dat drumul la rotiţe.
   Stăteam în faţa standului de cărţi, privind pe o copertă sau alta, la un moment dat, jumătatea mărului îmi atrage atenţia asupra unei cărţi. Sunt sigur că nu era o greşeală de poziţionare la raft, pur şi simplu cineva a răsfoit-o şi a lăsat-o la întâmplare, dar ansamblul imaginii create a întruchipat, într-o bună parte, realitatea: "Ghidul bunelor maniere" găsită în sectorul de literatură SF!
  M-am amuzat, la fel şi acum când îmi aduc aminte, la fel şi când merg prin magazine, străzi sau...

Baftă şi atenţie la SF-uri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu