miercuri, 11 octombrie 2017

Ambiţie.

Leonard Susskind. Fizician. La 16 ani, era instalator în Bronx.

Ed O'neil. Actor. La 61 de ani a dobândit centura neagră în
BJJ.

   Ambiţia îţi aduce răsplata mult visată. Zi de zi, gândul trebuie să-ţi lucreze pentru reuşită. Poţi contribui cu fiecare zâmbet.  Dacă pui şi o picătură de responsabilitate, un dram de atitudine şi o fărâmă de  altruism vei putea gusta din nectarul reuşitei.
   Da, şi altruism. Un ţânc, de vreo patru ani, îmi spunea într-un moment magic că "fiecare OM are Soarele în el".
   El, Soarele, are energie pentru un sistem întreg, la fel, fiecare din noi, avem energie suficientă pentru sistemul nostru, a razbate, pentru a ne realiza dorintele, unele poate mai nebunesti. Se pare ca este foarte important cum iti canalizezi energia, si asta doar prin simplu gand. Pare atat de banal incat nu-ti vine sa iei in considerare, dar merita sa incerci.  
    Eu am testat energia gandului, si ce sa vezi, am constat ca asa este, am reusit sa-mi indeplinesc dorinta. Am socotit ca a fost ambitia, dar ea, ambitia, chiar acolo s-a nascut, in primul gand. Privind in jurul tau, poti vedea reusita, la orice pas, doar trebuie sa-ti deschizi ochii, sa privesti atent, fara graba, si sa-ti socotesti vrerea, dorinta. Este primul pas. Ai dat frau liber gandului.
  
 Baftă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu