miercuri, 2 decembrie 2020

Sa tragi sau sa nu tragi?

    In plamani, ca sa nu se inteleaga altceva, si anume tutun... Nu altceva.  😈                                                Mult timp nu mi-am dorit sa ma las de tigari. Pana intr-o vara, urata rau, atat de calduroasa de putea orasul a bitum, si atat de uscata, de-ti dispareau lacrimile inainte sa se nasca. Urata... Rau de tot!

    Tocmai doream sa ma dau jos din masina, eram langa magazinul unui client, cand am simtit ca nu mai am aer deloc, ceva apasator in piept si in maxilar o menghina lungaaaa, lunga pana-n mana. Futu-i, asta-i infarct! Atat am avut in minte.

    Mult timp nu am crezut ca ma pot lasa de fumat tigari. Pana intr-o zi, cand Medicul s-a sprijinit cu fundul de masa si mi-a aratat in poze: asta-i grasime si bla-bla-bla! Pe scurt, mi-a spus ca-mi vine randul la rendez-vous cu draq!

   De ce sa ma las de fumat? Dar de ce m-am luat?                                                                                         Nu cred ca pot sa ma las de fumat! Pe bune? Dar, am putut sa ma iau de fumat?                                       Ce draq fac cand nu fumez? Tampit sunt, ce am facut si inainte!

   Si tot asa pana intr-o Sambata la 12:30 cand am fumat cu nesat ultima tigara, si aia de imprumut, de la Vice. Eram cu gandul la tigara electronica si la pipa. Adica ma gandeam la minciuni. Io, asa zic!

   Abureala electronica a durat fix 3 luni, dar pipa... Pipa s-a lipit de mine, nu rau, dar suficient cat sa stau la taifas in preajma fumatorilor de tigarete, ca altfel imi vine sa vomit, pe bune, si asta nu o zic ca sa se simta careva aiurea, nu, nicidecum. Imi sunt Dragi "fumaciosii" cu care stau la taifas, si ca sa pot sta cu ei recurg la acest artificiu. Avantajele pipei: nu ai timp sa o faci si sa o dezmierzi ca pe tigari si a naibii reteta, nu creeaza dependenta. Apropos, Nae, un fost coleg, s-a lasat de fumat cu ajutorul pipei 😉  
  Pe scurt, te poti lasa de tigari ca ai vazut ca o iei la vale cu sanatatea, ca iti put hainele, ca nu mai ai bani de trecut strada pe rosu, ca vrei sa-ti faci o vacanta "cum fac niste verisori ai lu' Cami" si te apuci sa-ti pui bistarii intr-un borcan, ca nu-i cool mereu, ca te enerveaza toapele alea la terasa ca le afumi ca pe jambon si cotoharlele nu au grasime 😎 si daca mai vrei si alte motive, da un gugal si gata!

  Ce-am facut in schimb? Pai... Am scos berea, zaharul din cafea si prajeala, si am bagat vinul rosu si cognacul, cateodata si romul, ca astea nu se potriveau cu tutunul de pipa. De la bule=ti plezneste limba 😁 Bonus, mers pe jos si sport prin casa ca la sala lui Ionut nu am mai ajuns din Primavara. Apropos, asta-i cel mai bun mod sa lasi tigarile, sa-ti faci corpul sa intre prin usa deschisa normal, fara probleme, sa te legi la sireturi din pozitia capra si sa poti cara doua baxuri de apa cate etaje vrei si de cate ori doresti, asta trebuie, sa te apuci de "giachiician si jigorocano" adica de dat din maini si picioare, de rostogoliri si tavaliri la un club cu burete d'ala tare pe jos - nu la piept 😂. Eu ti-l recomand pe Ionut. Daca crezi ca exista atata ambitie in tine, sa poti face totul singur, te felicit si te rog sa te apuci de scris o carte, sa ne spui cum draq ai facut! Io cunosc cativa ambitiosi, cam putini cei adevarat, si fiecare, ca-i aici in Romania sau pe plaiuri Nemtesti, iti va spune ca nu-i usor deloc, chiar trebuie ceva program, minte si ambitie 😮
   Si bea apa, ca nu-ti face rau, ba chiar te apuci de "camasutra" pana pe la optjecipatru' 😉 si lasa in raft bulele cu zahar, iar eclerul de pe Dambu sau de la Omnia sa-l savurezi o singura data pe saptamana... Asta daca te-ai dus si te-ai intors pe jos la si de la cofetarie 😁

Hai, bafta si gata, ca visez la noapte pufaieli la un vin rosu dupa un ecler cu fistic!

👿

             

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu