miercuri, 3 aprilie 2019

M'am sucit

Salut,vreau să-ți spun că m-am sucit.
De mult. 
De pe țigări pe pipe. 
Cu tutun.
Începusem să urăsc țigara, rău de tot.
Țoalele puțeau, și nu mai aveai voie să fumezi oriunde.
A venit și doctorul să-mi spună că este cam groasă.
Șunca.
Pe burtă și pe piept.
Noroc că am prieteni.
Este bine să ciulești urechile la ei.
Unul mă îndemna să mă sucesc. 
Că aroma-i alta.
Și la țoale și în casă.
Că bei altceva.
Fară bule, dar cu gust.
Și aromă clasa întâi.
N-am crezut.
Așa că am condus în paralel.
Dar, e ca atunci când călărești o bicicletă și mai o ții pe alta de coarne.
Biciletă.
Cam nasol echilibrul.
Și portofelul.
M-am sucit pe pipă.
Drace, este de lucru.
La început.
Dacă-ți place, e plăcere, fără durere.
M-am sucit și am pus pe aștepatare și pipatul.
Câte una sau două săptămâni.
Cam nasol când faci pauză, îți vine să te sucești de tot.
Să renunți.
Cred că-i mai bine.
Poți urca scările mai bine.
Dar, când stau la taifas, cu dă'l negru și sec, mă sucesc la loc.
M-am sucit.
Am scos pipa ș-am pufăit.
Vârtos.
WOL 2019 cu Capitol.
Și cafea.
Și Soare de Primăvară.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu