vineri, 27 noiembrie 2015

Muzică & trafic

         Mașini cu nemiluita, bară la bară. În față, în stânga, în dreapta, în spate, peste tot. Ce dracu să faci într-o astfel de situație? Radio? O idee bună, chiar foarte bună, excepțională, dar asta doar în situația în care nu s-ar repeta melodiile și cântăreții ca la o placă (mă refer la un vinil, adică chestia aia rotundă care se învârte pe un pick-up, nicidecum la treaba aia de-o fixezi în gură cu gel lipicios) stricată. Vorba bancului, da vreau, da vreau, da vreau... Noroc cu tehnologia, bagi un supozitor "cipat" în fanta mică și electronizată și instantabrusc te vei bucura pe loc de muzică pe gustul tău, îndesată de cu seara sau mai știu eu când ai avut chef de butonat prin meandrele concrete ale muzicii.         Așa că dau pe un post de radio, unde aud două glumițe și apoi revine veșnica banalitate. Al doilea post de radio, aceeași poveste, și tot așa până încep să învârt prin micul supozitor cu memorie enciclopedică. Mă opresc la niște ritmuri îndrăcite, de începutul anilor '90. Ce să vezi? Parcă traficul se relaxează, începem să ne mișcăm, apar și gaborii în intersecții - ce chestie, nu mă așteptam să fie atât de polivalenți. Minune! Ce poate face un pic de muzică! Stau și mă gândesc, acum am pus Skid Row și au început să se învârte treburile, data viitoare daca pun Sepultura, oare ne mișcăm mai elegant, mai energic?
Baftă!

https://www.youtube.com/watch?v=ylbmc1hAofg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu