marți, 28 decembrie 2021

Moș (de) Crăciun

  Cadourile de Moș Crăciun sunt cele mai dorite, au o magie fantastică și par desprinse din altă lume. De mic copil le vedeam diferite față de cadourile primite de ziua de naștere, ne având nume de sfânt era foarte simplu și ușor sa fac un top al preferințelor, rămânând ca ceea ce găseam în ghetuțe de Moș Nicolae sa primească medalia de bronz. Decembrie l-am așteptat mereu febril, cu mare nerăbdare, pentru ca cadourile veneau în cascadă: Moș Nicolae, ziua de naștere și apoi Moș Crăciun.

Între timp rolurile s-au schimbat, am intrat în pielea Moșului și pe bune dacă există mai puțină emoție. Niciodată nu știu dacă voi reuși să-i fac pe copii să râdă, să-mi spună vreo poveste sau dacă mă vor recunoaște. Am avut surpriza ca Alex să întrebe de ce Moșul are ceas ca al finului!

No, acum am avut pe mână 4 țânci și o harmălaie escaladată de către părinți și cadouri cât pentru trei Crăciunuri. 

Începe să-mi placă acest rol și cred că-mi voi lăsa barbă ca să par cât mai natural, să nu am surpriza deconspirării de către un țânc mai energic sau mai curios. 

Io zic să facem și Moș Estival, Moș Martie sau Moș început de școală, sa fim Moș prin rotație, să fie Moș Verde și Moș Albastru și ce Moș mai dorește fiecare!

Baftă, să-ți vină Moșul în fiecare an cu tot ce dorești! 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu