luni, 2 mai 2016

Străzi 2

    Am plecat, cu puștii, la o tură prin Brașov, a n-a oară. Nu știu cum face orașul ăsta, dar nu mă plictisesc nici un pic de el, mai ales când rătăcesc aiurea pe străduțe. Pe lângă faptul că vad sau revăd diferite aspecte ale cotidianului, nu mă blochează miliarde de cabluri ca să fac poze, am descoperit o cârciumă plină de vin, cochetă și intima și am zărit bine definit pe fiecare stradă câte ceva. Ceva ce povesteam acum ceva vreme, că mi-aș dori să se petreacă peste tot.
http://haihuiculiviu.blogspot.ro/2015/01/strazi.html
   Ce? Tăblițe cu explicații la fiecare stradă! De ce? Păi bagajul de informații, dacă vrei, cred că poți să-i spui și culturalizare, este bogat din cărți, internet și chiar tv, dar eu cred că se poate contribui și în acest mod.

  Baftă și să avem habar pe unde călcăm!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu